Choose Jin
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Choose Jin

VVKSM Elewijt Jin 2006-2007

IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

ff ulle aandacht !

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Welman
Admin
Welman

Aantal berichten : 385
Leeftijd : 35
Registration date : 25-10-06

ff ulle aandacht ! Empty
BerichtOnderwerp: ff ulle aandacht !   ff ulle aandacht ! Icon_minitimedi 14 nov - 19:25

k venkes,

alleman ... nog ma is, ma het forumke "JIN topic" is om over de pulls en de jinfuif enzo te praten en alle andere "organiseer"-zaken !!
Dus laat please in dees forumke alle zever en gelach achterwege en alleen wa serieuse praat !
Merci, ja srry dat zo hard overkomt ma das een kwestie van het forumke wa proper te houden...
Kheb zelfs speciaal voor de mensen (zoals de vesse Wink ) die da graag doen ..
een apart forumke gemaakt genoemd "Chit Chat" ... daar moogde van mij zoveel zeveren a ge wilt ik zal daar ook nooit berichte verwijderen!
alles is welkom in da forum.
Kheb nu in dees forumke berichte da niks me de jinpull enzo te make hadde verwijderd dus typt ze ni opnieuw he !
allez das echt simpel... kwil da zo proper mogelijk houde want opt topicske van "jin tekste vo op de pull" zate we al een 2 pagina's... der zijn al mensen da moeilijkheden hemme me te registreren dus laat valle da ze op de tweede pagina gerake !

Aight ?

Heeft iedereen mij begrepe Wink

Welman Jr. aka boze admin

P.S.: achter dees tekstje moette geen posts zette ... das gewoon om ulle te informeren !
Terug naar boven Ga naar beneden
http://choosejin.50webs.com

ff ulle aandacht !
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Choose Jin-
Ga naar: