Ja, tuurlijk welman ik vertrouw u in hart en ziel.
100%
[ 1 ]
Nee, ge bakt er wss toch nix van.
0%
[ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 1
Enquête gesloten
Auteur
Bericht
Welman Admin
Aantal berichten : 385 Leeftijd : 35 Localisation : Zemst the city of Laar Registration date : 25-10-06
Onderwerp: JinPull di 12 dec - 18:06
k venkes ... ff die ander zever topics geslote...
euhm we zitte me klein probke .... kzen ergens voor dexames me den TietoetheM na den drukker geweest vo de pullz and shit. ma diene kwam me slecht nieuws af namelijk da ons mega cool demax choose jin polleke ni goe was om te drukke op onze pullz. dus ja wa moe de welman nu doen ... da aanpasse zoda hem het wel kan drukke zoude zegge... ma ge denkt mss van ni ma de welman moe ook studeren ma tzit dus zo direct na dak gedaan hem me dexames ga ik daar wa aan ligge foefelen ma ik kan niks verzekeren da da wel ga lukke ... vooral da hand ga moeilijk worre ons vleugelkes ware ook ni goe ... ma da kan mss nog wel lukke .. of ook ni :s ma bon ik zet dees postje ff om wa stemme te verzamelen ... als ik da ni gefixt krijg ... kunde gelle mij dan carte blanche geve om een FARS niev logoke ineen te flansen ... kzal zowiezo men best doen om doriginele in orde te brengen ma kverzeker nix. alsek dan iet niev heb zallek het zowiezo oept forum zette en ja de snelle venkes zulle het dan nog kunne zien en becritiseren ... ma leiding heeft mij late wete da der wa vaart achter zit dus op iedereen zen mening kannek ni wachte :s
alez hoep nog wa studere zijtem :s
joep
Welman.
Welman Admin
Aantal berichten : 385 Leeftijd : 35 Localisation : Zemst the city of Laar Registration date : 25-10-06
Onderwerp: Re: JinPull ma 18 dec - 2:54
mja veel reply haddek toch ni verwacht... anywayz ... da hand was te veel foefelen ... en ging dus ni tzelfde vo de vleugelkes ... ma GEEN NOOD ! kheb echt beestig lekkere nieuwe designs ... check
eerst voor vanvoor op onze Pulls en Tees ! ( kheb er twee gemaakt ma den tweede hiervan is het beste vinnek persoonlijk)
dan voor vanachter op onze Pulls en Tees ! (kheb er twee gemaakt ma den tweede hiervan is het beste vinnek persoonlijk)
allez bon da ware ze ... vo de snelle mensen is er mss nog een kans da ge ze kunt bezien voor ze op uven pull staan of oordelen dewelke het worre ... ? cheerzio en nogmaals srry da ik die andere ni orde kreeg had ze ook wel graag op onze pull gehad ...
x
welman.
Welman Admin
Onderwerp: Re: JinPull ma 18 dec - 13:16
en ja kweni twas maar ff om iet te probere ... ma als ge die andere twee veranderd .. dan kunne we mss best ook ons tekst dingske ewa aanpasse in de sfeer van die ander twee
ge ziet ma...
welman.
vesse
Aantal berichten : 97 Leeftijd : 34 Registration date : 09-11-06
Onderwerp: repleyke steke ma 18 dec - 13:41
de vesse steekt een replyke kzou optere vo het bovenste
goein inzet bale van het hand maja
toch goeien bal
joepxx
vesse
saar
Aantal berichten : 2 Registration date : 10-11-06
Onderwerp: Re: JinPull ma 18 dec - 14:08
Tis kei sjiek, en t eerste vinnek ng tsjiekste
Welman Admin
Onderwerp: Re: JinPull ma 18 dec - 15:37
nooit ni iedereen gaat hier zen mening derover kunne neer kome plekke ... dus we zulle de keuze bij de leinding late .... die staan der toch altijd klaar vo ons he ... en eerlijk gezegd ze zen allemaal wel cava he de designs ... x
welman.
wootjee
Aantal berichten : 86 Registration date : 12-11-06
Onderwerp: Re: JinPull ma 18 dec - 21:00
ook ff men mening geve--> MEGA spijtig van die vleugelkes is daar echt nx aan te doen kvon die vleugelkes echt beestig!!! Zelfs al zou da wa kleiner zijn zouk da nog de max vinde...mjabon voor de rest vertrouwek uder wel in wellie, kkan jammer genoeg ni stemme da werkt ier presies ni...
KUZJAH!
Welman Admin
Onderwerp: Re: JinPull di 19 dec - 0:46
nee tging erom da de vleugelkes en da hand ni duidelijk genoeg ware om gedrukt te worre ... den drukker maakt gebruik van een uitsnijmachine ... en die machine ging de lijnen ni kunne vinne om da uit te snijden ... en ik kreeg de lijne ni duidelijker ... da hand was een tekening en die vleugelkes kwame vant internet ... mjah srry venkes ma khad ze ook liever gehad ... pechske
welman.
Annelies
Aantal berichten : 1 Leeftijd : 35 Registration date : 02-11-06
Onderwerp: Re: JinPull do 21 dec - 20:34
Hey! Ja, kvind de 2 goed. Hoewel t eerste me meer doet denken aan een celdeling enzo hehe, dus als ik zou moeten kiezen zou het ook voor het tweede zijn. Maar kvind t goed da de leiding ga kiezen, verras ons!
mamamaroc
Aantal berichten : 6 Registration date : 01-11-06
Onderwerp: Re: JinPull do 21 dec - 22:25
hoi ! ik ga volledig akkoord met Annelies. verras ons
Ma-roc
Welman Admin
Onderwerp: Re: JinPull do 21 dec - 22:30
hoi ??? das vo hollanders mamaroc ... nee ma cavakes ... merci vo de steun x
de leener
Aantal berichten : 152 Leeftijd : 35 Localisation : het afgelegen deel van elewijt (aant rubenskasteel) Registration date : 22-11-06
Onderwerp: Re: JinPull zo 24 dec - 13:41
ja wade dade wellie die zijn wel de max ze pé
ma ik vind de eerste van elke reeks wel het fatste en de wautjee heeft ook een bekke gelijk tis spijtig van die vleugels
maar goed mijne reply is zoals gwnlijk weer wa laat e ma beter laat dan nooit
en prettige feesten e miaawkes
Welman Admin
Onderwerp: Re: JinPull zo 24 dec - 22:27
tis om da ge spellekesavond had he da ge zo heelt forum volzet me replies ze zijn al doorgegeven aan ons Lo ... dus we zulle wel zien hoe het er uitziet ....
welman.
wootjee
Aantal berichten : 86 Registration date : 12-11-06
Onderwerp: Re: JinPull ma 25 dec - 13:24
och de pull zal der wel friskes uitzien daar bennek zeker van en tbelangrijkste is da uwe gang der ook goe uitziet en da is in ons geval geen enkel probleem eh maatekes! Men beste wensen voor het komende jaar!
HOHOHOOOO.....
Welman Admin
Onderwerp: Re: JinPull ma 25 dec - 17:45
have a little faith in meeeeeeeee !
x
de leener
Aantal berichten : 152 Leeftijd : 35 Localisation : het afgelegen deel van elewijt (aant rubenskasteel) Registration date : 22-11-06
Onderwerp: Re: JinPull wo 27 dec - 22:49
joa welman
nu was ek is aant denken as ge nu diene vinger een beke minder gedetaileerd tekent want ik vin eig diene choose jin vinger nogaltij het beste zene
dus gwn in strakke lijnen zonder krommingen onze allez ja tis maar een voorstel om is te proberen e
maar goed nog ne prettige 27 december 2006
Welman Admin
Onderwerp: Re: JinPull wo 27 dec - 23:40
nee tware ni de kronkelingen da parte speelden ... twas de ondeudelijkheid van de vinger ... en vriend ge zijt ni den enigste da diene vinger het mooist vond ze ... khem hem zelf gemaakt dus ja hoe zalig zouwet wel ni zen alsem op onze pull stond. ma ff vo de info de pulls en T-shirts zen binnegedaan vandaag door ons Lo. iets voor de jinfuif hemme we ze zei Lo. ge zult wel zien tga prachtig zen ... en ff iet wa ons Lo verklapt heeft de letterkleur --> = ZILVER !! woop woop ik ston al te popelen
dus ja dees topicske mag geslote worre want der is niks meer te veranderen... alleen ma afwachten