Aantal berichten : 385 Leeftijd : 35 Localisation : Zemst the city of Laar Registration date : 25-10-06
Onderwerp: Jinkamp za 30 dec - 21:14
tis mss een bekke vroeg, ma beter te vroeg dan te laat he venkes ... dus a ge een gigantisch groot verlangen hebt om naar een bepaald land te gaan ... shoot der maar op los ... hier zal ook alles ingeplekt worre over de bestemming van ons jinkamp ...
welman.
beppie
Aantal berichten : 36 Registration date : 03-11-06
Onderwerp: Re: Jinkamp ma 1 jan - 23:55
maakt mij ni uit als da er gwn ni te duur is en we er goe kunne feeste is da allemaal goe vo mij
de leener
Aantal berichten : 152 Leeftijd : 35 Localisation : het afgelegen deel van elewijt (aant rubenskasteel) Registration date : 22-11-06
Onderwerp: Re: Jinkamp di 2 jan - 19:16
jaja welman daa es waa mij maakt et ook ni uit ma ik wil ni naar slovakije want daar ganek dees jaar al ene met school allez uiteindelijk as der 51% da wel willen dan ganek me plezier mee zene
ma we zien nog wel zegt
Welman Admin
Aantal berichten : 385 Leeftijd : 35 Localisation : Zemst the city of Laar Registration date : 25-10-06
Onderwerp: Re: Jinkamp za 6 jan - 14:56
ik wil : geen regen ! veel avontuur ! schoon meiskes ! veel drank ! ne KODAK ! nu al op jinkamp !
x
welman.
de leener
Aantal berichten : 152 Leeftijd : 35 Localisation : het afgelegen deel van elewijt (aant rubenskasteel) Registration date : 22-11-06
Onderwerp: Re: Jinkamp zo 7 jan - 19:55
ik em in de gazet gelezen over roemenië egt das egt nog een sgoon land zene goed koop en aangezien die nu tot de EU behoren is da ook ni zo'n probleem ni meer e
allez ja ge ziet maar
Welman Admin
Onderwerp: Re: Jinkamp zo 7 jan - 20:18
schoon voorbeeldje ... mja moe in groepsverband beslist worre ... ma goeien bal de leener schoon ideeke
x
de leener
Onderwerp: Re: Jinkamp zo 7 jan - 21:59
ja da weetek maja der moet dan wel van erges een voorstel komen en as der andere zijn zoveel te beter e
dan kunnen we nogis discuteren
jesjesjes
Welman Admin
Onderwerp: Re: Jinkamp ma 8 jan - 11:42
hehe daar zen we goe in he de leener ... discutteren oept forum ...
x
de leener
Onderwerp: Re: Jinkamp di 9 jan - 20:03
ni alleen opt forum zene
jama nee gebt gelijk daar moete wen iet aan doen e stijn moet gwn mer zijn woorden inslikken
ma tog bedankt en eve goeie vrienden e
Welman Admin
Onderwerp: Re: Jinkamp di 9 jan - 20:31
remem dees is geen ziever topicske ... we zitte in de jintopic mercikes ... move die handel ...
x
vesse
Aantal berichten : 97 Leeftijd : 34 Registration date : 09-11-06
Onderwerp: joep do 11 jan - 0:30
kzou zegge, ni na spanje en italie en diene troep allez da mag zne ma da kost een fortuin
zo een feestland en lekker warm land .
vesse
Welman Admin
Onderwerp: Re: Jinkamp do 11 jan - 10:55
een goei onbekend land ... waar ge nekeer goe zot kunt doen en waar niemand u kent woop woop party people , Jin people !
x
de leener
Onderwerp: Re: Jinkamp ma 15 jan - 23:50
ja anders gaan we naar slowakije lek in hostel waar ge nekeer goe zot kunt doen
Welman Admin
Onderwerp: Re: Jinkamp di 16 jan - 1:07
der heeft er eentje een "Hostel"-trauma biestige film he pekke we zien nog wel waar we ene gaan ...
x
de leener
Onderwerp: Re: Jinkamp wo 17 jan - 11:06
voor mij een goed koop land met feest en avontuur veel zon ma da zal wel geen probleem zijn in de zomer en ja voor de rest zien we wel
joep
mamamaroc
Aantal berichten : 6 Registration date : 01-11-06
Onderwerp: Re: Jinkamp wo 17 jan - 15:27
hoi, ik denk just hetzelfde als de stijn veel zon en veel FEESTE!!!!!!!!!
MA-roc
Welman Admin
Onderwerp: Re: Jinkamp wo 17 jan - 18:41
ma ni te veel drank vo u zekers he lynneke anders moette we u de gansen tijd drage hihi ma bon anywayz, vo mij just vantzelfste ... ah ja en den tm had zo'n zalig voorstelleke toen da we nekeer safke aant smore ware buite de jinbar. --> me zo'n jeugdorganisatie meegaan, zen zus heeft da ook gedaan, ma zonder da die u zo streng opvolge (ge kunt doen wa ge wilt). en die doen zelf ook nog coole dinge, zoals rafte, klimme , al die avonturiers shizzle
x
mamamaroc
Aantal berichten : 6 Registration date : 01-11-06
Onderwerp: Re: Jinkamp wo 17 jan - 22:26
hoi, welman,kweet ni vanwaar ge hat haalt maar over dragen gesproken, als ge het echt ni kunt laten moogde altijd mijn(e) koffer(s) dragen
MA-roc
vesse
Aantal berichten : 97 Leeftijd : 34 Registration date : 09-11-06
Onderwerp: joepo wo 17 jan - 22:33
kmoet toegeve da de vesse ook een hostel trauma heeft moeste da nog ni hebbe checkt de welman zijne film dan komt da vanzelf
joepxx
vesse
Welman Admin
Onderwerp: Re: Jinkamp do 18 jan - 0:41
owki mamaroc kzalt onthouwe en vesse ge zijt ne wener hihi mja iedereen altijd welkom om mijne film te komme zien ... tis wel beestig filmke en meerdere aanzoeke voor jinkamp moge komme ze.
x
de leener
Onderwerp: Re: Jinkamp za 20 jan - 7:21
jaja hostel
is da ni zo'n organisatie JEKA of zoiet ja idd da zienek ook wel zitten zene ma ik zou zegn we gaan da nekeer bespreken voor of na een vergadering ofzo snog lang e der tussen moeten we nog wel een beke feesten zene jinfeeshes
jiepjiep
Welman Admin
Onderwerp: Re: Jinkamp za 20 jan - 17:28
true ... eerst bespreke ... ofc he venke ... tis hier gwn om wa voorstellekes te doen he ... wa denkte da wij da hier moge vastlegge na waar we gaan en ja die organisatie noemt JEKA of ziets ... ma ja we zien wel ...
x
de leener
Onderwerp: Re: Jinkamp zo 21 jan - 22:26
awel ik zen pro JEKA eender nawaar we gaan die zulle tog wel in verschillende landen zitten ni
Welman Admin
Onderwerp: Re: Jinkamp ma 22 jan - 12:45
ja die ware wel verspreid over ewa landen ... ikke ook pro...
x
beppie
Aantal berichten : 36 Registration date : 03-11-06
Onderwerp: Re: Jinkamp ma 29 jan - 19:52
kan er mij is iemand vertelle wa er allemaal gebeurt en gezegd is gistere want ik was er ni voor als ge het nog ni door had