Aantal berichten : 385 Leeftijd : 35 Localisation : Zemst the city of Laar Registration date : 25-10-06
Onderwerp: Jinfeeshes do 18 jan - 0:47
k dees topicske is vo upcomming jinfeeshes da we gaan organisere in de jinbar. dus ni vo andere feeshe inde geburen... kzal hier wel telkens na overleg me de leiding de upcomming feeshes posten. no fear welspam is here
x
P.S.:giene zever poste alleen over de feeshes.
Welman Admin
Aantal berichten : 385 Leeftijd : 35 Localisation : Zemst the city of Laar Registration date : 25-10-06
Onderwerp: Re: Jinfeeshes do 18 jan - 0:53
k denk da dees het eerste jinfeeshe zal zen ongeveer, zoni dan latek da wel wete. ma iedereen heeft normaal dees mailke gekrege van ons Lo. toch nog maar eens opt forum zette zoda niemand kan zegge dattem der nix van wist.
x kwete tis ni een echt echt jinfeeshe, ma ons Lo organiseert het dus tis JINshizzle
de leener
Aantal berichten : 152 Leeftijd : 35 Localisation : het afgelegen deel van elewijt (aant rubenskasteel) Registration date : 22-11-06
Onderwerp: Re: Jinfeeshes do 18 jan - 22:38
das sus egt een de max feeshe e welman da wij (ik gij en de wootje gaan missen ik weet ni of ge da beseft das ons tweeden al
we zijn namelijk gaan snowboarden egt balle man ma goe op snowboard zal ook wel feeshe worden niwaar
woopwoop
Welman Admin
Onderwerp: Re: Jinfeeshes do 18 jan - 23:50
ja wadde dadde ... da vinnek pecies nizo erg om da te misse vo te gaan planken in de plaats ... woop woop krijg al helemaal trg zin
x
de leener
Aantal berichten : 152 Leeftijd : 35 Localisation : het afgelegen deel van elewijt (aant rubenskasteel) Registration date : 22-11-06
Onderwerp: Re: Jinfeeshes za 20 jan - 7:23
egt e kunde da nu geloven der is vorig jaar ene in slovakije vant 6e ne beginner snowboarden op zijne bek gegaan en raar tot onmogelijk ... die zijn been was gewoon gebroken ik weet ni hoe ge een been breekt me snowen ma ik vind da nogal vrij inposible
jaja de wonderen zijn de wereld nog ni uit
Welman Admin
Onderwerp: Re: Jinfeeshes za 20 jan - 17:27
gij weet ni hoe ge bene breekt me snowe ... simpel = heel lelijk valle !! nee ma serieus bene breke me planke is easy shit ... ma doe ma ni he de leener ...
x
de leener
Onderwerp: Re: Jinfeeshes zo 21 jan - 22:29
in verband met de jin feeshes
et volgende is 10 februari 2007 aprésski party woop woop allen daarheen natuurlijk vandaag op de scouts beslist, overlegt, deels georganiseerd en goed gekeurd
Welman Admin
Onderwerp: Re: Jinfeeshes ma 22 jan - 12:44
woop woop... merci vo da te notere hier sinds ik da ni zelf kon doen omdak zelf aan het SNOWE was ja wadde dadde ... kzal dan percies mijne lijst van de Aprés ski-hut moette aanvulle
x
wootjee
Aantal berichten : 86 Registration date : 12-11-06
Onderwerp: Re: Jinfeeshes ma 22 jan - 23:35
aprèsSKItterend van u wellie!!!
Welman Admin
Onderwerp: Re: Jinfeeshes di 23 jan - 22:53
ja wadde dadde ... shitterend rijmpke van u wootjee ... man man wa een training ga me da zijn vo de snowvakantie kgon echt in mijn snowoutfit komme he ... me men snow-botte aan en al kzie het al elemaal zitte ...
x
beppie
Aantal berichten : 36 Registration date : 03-11-06
Onderwerp: Re: Jinfeeshes wo 24 jan - 21:31
seg stijn kwist da er den 10de iets was e, vraag maar eens aan uw papa als ge ni weet wak bedoel
Welman Admin
Onderwerp: Re: Jinfeeshes wo 24 jan - 22:54
moge de andere ook meeluisteren ... kan ni goe volge
x
wootjee
Onderwerp: Re: Jinfeeshes wo 24 jan - 23:36
wootjee kan ook ni volge...
Welman Admin
Onderwerp: Re: Jinfeeshes do 25 jan - 14:32
legt ma is uit... wa is er nog den 10de venkes ... voetbaltoernooi ofzo ? x
beppie
Aantal berichten : 36 Registration date : 03-11-06
Onderwerp: Re: Jinfeeshes do 25 jan - 18:48
fuif van de voetbal van de kadette, de scholieren en de juniors ma stijn zal da wel gehoort hebbe van zen papa zeker
Welman Admin
Onderwerp: Re: Jinfeeshes do 25 jan - 21:53
owk....... fout as ge "APRES SKI PARTY" laat ligge voor margi voetbal fuif .... dus ... trekt uw snow-outfit aan en zie ma de ge in de jinbar sta
x
wootjee
Onderwerp: Re: Jinfeeshes vr 26 jan - 0:15
I'll be there or i'll be square!
Welman Admin
Onderwerp: Re: Jinfeeshes zo 28 jan - 21:31
en tis dus apres skit party den dag dervoor in Perron M dus we kunne ons daar dan al trainen da word me ook weer een feestweekendje woop woop
x
Welman Admin
Onderwerp: Re: Jinfeeshes do 8 feb - 19:27
k venkes, den deze was zich gistere aant vervele en de flyer da ons lo had gemaakt was er ni doorgekomme in hare mail. dus khem ff ne nieve gemaakt ... welman designed tword alvast een feeshe ah ja en dan moestek ook nog meededelen van ons lo da ge de zaterdag ongeveer wel rond 5 uur ofzo verwacht word in de jinbar voor tklaarzette vant feeshe ... be there or be square...
x
Bolyn
Aantal berichten : 100 Leeftijd : 36 Localisation : niotasilacoL Registration date : 30-01-07
Onderwerp: Re: Jinfeeshes vr 9 feb - 12:59
Ha weer doeje flyer, dgeezus..=D abon die voetbalfuif is ook wel lachen... Ik kan mij herrinere da wij daar vorig jaar naartoe zen gegaan na jokofest of was da nog een jaar vroeger... allesinds see you,tonight @ jinbar and @ apresski perron M
Welman Admin
Onderwerp: Re: Jinfeeshes ma 12 feb - 19:51
jaja twas geslaagd feeshe da moogde wel zegge ... allen was er nen spuiver named bolyn ... ma hij heeft er zen best vo gedaan advundum tip top he bolly
x
de leener