Aantal berichten : 97 Leeftijd : 34 Registration date : 09-11-06
Onderwerp: JINFUIF zo 12 nov - 20:53
JINFUIF allemaal kome , gene gemaar gewoon kome zoals ge ziet is dit reclame
13 januari das ni moeilijk te onthoude das gwn op de wellie zijne verjaardag en den dag der na diene van den tm en diene dag derna die van mij
at at at , wij geve dus een vat
ter informatie , de vesse moet spele , THUIS das kei goe en om 14.30 dus das ook goe denkik , allez das vroeger trug ma ook vroeger gaan , maja das logische kzal mijn best doen é , om dan ff rekene
kdenk rond 16.45 in elewijt te zijn das goe é anders wassek der dus pas een half uur later geweest
allezja alsk ni geblesseerd ben é ma da belovek ni
check vesse
Welman Admin
Aantal berichten : 385 Leeftijd : 35 Localisation : Zemst the city of Laar Registration date : 25-10-06
Onderwerp: Re: JINFUIF zo 12 nov - 22:25
cava goeien bal Vesse ! speelt die pottestampers ma na huis en komt dan zelf oek ma na huis haha wa een fratske van de welman../ ma k das mooi van de vesse om een niev onderwerpke te starten ... ook iet heel belangrijk vo ons ... -DE JINFUIF- jaja het komt eraan
mokt alles vrij want we gon der een lap oep geve !!
Aight
Welman Jr.
Laatst aangepast door op ma 13 nov - 19:42; in totaal 1 keer bewerkt
vesse
Onderwerp: jinfuif ma 13 nov - 18:50
kheb derjust op den brommer den beppie gesproke , allez diene op den brommer en den deze op zijn vlo ma diene voetbal da ga allemaal nog moeilijk worde allez diene beppie is kei goe bezig in de eerste ploeg , allez als die mss tege dan al in de ploeg sta , ma das wel geld verdiene dus die heeft gezegd da die wel nix kan belove ma we zien wel ff dees meldingske i. p .v den beppie maja ik kon het ni late om toch ma iet te type
check vesse
Welman Admin
Aantal berichten : 385 Leeftijd : 35 Localisation : Zemst the city of Laar Registration date : 25-10-06
Onderwerp: Re: JINFUIF ma 13 nov - 19:45
alle respect vo den beppie en zen carrière ... kmoe zelf ni veel zegge over mijn sportieve carrière ma kvin toch da de Jinfuif iet is waarvo da ge da kunt vrijmake ... ma bon zoalsek al zei ... kmoei me der ni mee kheb er gewoon een mening over. mjah iedereen zen prioriteiten he ReSpeCt beppie ... goeien bal in d'eerste ploeg.
ciao.
Welman Jr.
beppie
Aantal berichten : 36 Registration date : 03-11-06
Onderwerp: Re: JINFUIF ma 13 nov - 19:48
jep kgan probere zoveel mogelijk te kome! ma den 13de moet ek wel schotte om half 3 buite da zen ek er ze en dan heel den dag en nacht zwaar werke en da van de eerste ploeg nu dak daarmee mag meegaan moet ek er van profitere want tkan zen dat ni meer vo lang ga zijn tis gwn omda er wa geblesseerde zijn da den beppie moet meegaan!!! Ik vind het forum tof cheeeeers
eef
Aantal berichten : 3 Registration date : 09-11-06
Onderwerp: Re: JINFUIF wo 15 nov - 13:11
Joe ventekens, ff samenvatting: den beppie en den arnout gaan de zaterdag shotte maaaaaaaaar reppen hierna hun kunt zo snel mogelijk terug naar de prins?
beppie
Onderwerp: Re: JINFUIF wo 15 nov - 19:39
jaja zeker wete ze
kzen den Big john
vesse
Onderwerp: check ma 20 nov - 19:16
zo snel als we kunne eef , speciaal voor u ( en de rest natuurlijk )
check vesse
Welman Admin
Onderwerp: Re: JINFUIF za 30 dec - 21:11
hier joe go venkes,
welman.
beppie
Onderwerp: Re: JINFUIF ma 1 jan - 23:56
hahaha welman de grasspriet stuwart haha srr tis grappig
Welman Admin
Onderwerp: Re: JINFUIF di 2 jan - 16:42
ja lacht ma ... ma wel ff vermelden .. den beppie geen ene keer stewart ... da wilt toch iet zegge he beppie en pakt ma ni te veel uit tege den admin of kzal u nekeer banne .. ni da da veel uitmaakt want ge zit er toch bena nooit op zorgt ma wa voor meer activiteit he beppie ...
joep welman.
Welman Admin
Onderwerp: Re: JINFUIF di 2 jan - 16:43
Citaat :
boshoer!
iedereen tevreden met werklijst?? Probeer het wel te zijn want er is lang aan gepuzzeld geweest. Voor de rest wil ik er julli enog is aan herinneren u zeker de HELE dag vrij te maken op zaterdag 13 januari, uwen das mee te pakken en voor te tshirts en pulls zorgen wij wel!!
lets rock en roll !!
mailtje van ons Lo aan al ons B-Boys !! vergeet dienen das ma ni he venkes ... xxx
welman.
de leener
Aantal berichten : 152 Leeftijd : 35 Localisation : het afgelegen deel van elewijt (aant rubenskasteel) Registration date : 22-11-06
Onderwerp: Re: JINFUIF di 2 jan - 19:25
jaja ik stijn
ik kom altijd en overal zoals ge al gemerkt hebt ik kan alleen mss wel is iet vergeten ma zover wonek nu ni dus dan kan da gaan halen worden
dus goeien inzet aan alle jinners maar vooral aan onze koele begeleiding want die zijn der al genoeg mee bezig geweest nu moeten wij ook der is voor gaan ma aan goeie wil geen ontbreek e
waarde parochianen
beppie
Onderwerp: Re: JINFUIF di 2 jan - 23:43
jaja vo mij allemaal goe ze zulle denke als ze zo een beast als den beppie als stewart zette dan gaat er niemand meer binnen durven gaan morge zen ek er
Welman Admin
Onderwerp: Re: JINFUIF wo 3 jan - 2:43
haha biest gelek den beppie lot me ni lache kbreek u zo beppie fratske he pol
x
de leener
Aantal berichten : 152 Leeftijd : 35 Localisation : het afgelegen deel van elewijt (aant rubenskasteel) Registration date : 22-11-06
Onderwerp: Re: JINFUIF do 4 jan - 20:12
ik stijn
zou willen vragen uit voorzorg om mijne shift samen met loes te verplaatsen want da lijkt mij ni zo'n goei idee mss kannek daar dan mee klappen ma daar vrees ik voor dus da zou wel tof zijn danku
LOES
Aantal berichten : 20 Leeftijd : 54 Localisation : haar schip aant lakke Registration date : 31-10-06
Onderwerp: Re: JINFUIF do 4 jan - 23:16
daar is al lang voor gezorgd ze manneke, ik was u voor!
Welman Admin
Onderwerp: Re: JINFUIF vr 5 jan - 15:22
sgood der is voor gezorgd ... zie ma gewoon dak ulle ni uit mekaar moe hale in mijne Stewart-shift want dan gade wa meemake ze peace out bro
x
welman.
de leener
Onderwerp: Re: JINFUIF vr 5 jan - 16:12
ookéé
das goe gezien van u loes goeien inzet dan moeten we daar tog ook al nimeer op trug komen
en welman ik weet da gij da doe gaat doen as steward me zo'n kas doe gwn wa de party boy me da filmke opt forum heeft gezet en ze gaan allemaal lopen van u
de greote vrienden
Welman Admin
Onderwerp: Re: JINFUIF vr 5 jan - 17:00
ik zen een biest .... i knowz zie ma da gij ni moe gaan lope van mij ...
x
de leener
Onderwerp: Re: JINFUIF vr 5 jan - 19:18
oeoeoe
ede da laatste filmke van de p-boy eig al gezien een de max breakdance filmke ze
joep
Welman Admin
Onderwerp: Re: JINFUIF za 6 jan - 14:59
jawel jawel ... sbeestig he ... die brakkedansers kunne der wa van he
welman.
de leener
Onderwerp: Re: JINFUIF za 6 jan - 21:28
ik bena pompen zoals em ...
ik kan al me ene voet jes jes jes das al et begin van mn cariére
waarde parochianen
Welman Admin
Onderwerp: Re: JINFUIF za 6 jan - 21:48
haha dream on you need the muscles for that !!!
x
de leener