hoi, vandaag hebbe annelies,ik en den bert heel schoon gezonge (we ware just met 3 ) we hadden ook vanalles besproke over de jinfuif. en er was nog een probleem: wie wilt de bonnekes en zuipkaarten maken?
laat iet wete (zo rap mogelijk ) of anders morge om 8u aan de jinbar .
salukes Lynn of MA-roc
Welman Admin
Aantal berichten : 385 Leeftijd : 35 Localisation : Zemst the city of Laar Registration date : 25-10-06
Onderwerp: Re: JINFUIF zo 7 jan - 20:26
pick me ... pick me... pick me...
k ik kies ?....? Welman.
JeeeeeeeeeeeeeJ
nee savakes .... een bekke photoshoppe kan der wel af opt moment ... binne 1 week hemmek stage dus wss geen schijt te doen op school ... woop woop en kzit bij mijn pa dus tchill
x
klaat wel op tijd ontwerpen zien ...
de leener
Aantal berichten : 152 Leeftijd : 35 Localisation : het afgelegen deel van elewijt (aant rubenskasteel) Registration date : 22-11-06
Onderwerp: Re: JINFUIF zo 7 jan - 22:01
das egt de max van u welman
ik weet zeker da gij de maxe bonnekes gaat maken
egt weeral goeien inzet da verdiend ne stikker
mamamaroc
Aantal berichten : 6 Registration date : 01-11-06
Onderwerp: Re: JINFUIF zo 7 jan - 22:56
hoi, amai wellie, zo optimistisch ! goe joh, doe zo voort
salukes MA-roc
Welman Admin
Aantal berichten : 385 Leeftijd : 35 Localisation : Zemst the city of Laar Registration date : 25-10-06
Onderwerp: Re: JINFUIF ma 8 jan - 11:41
zalig ne sticker ... ene van volcom altij welcome eej altij he optimistisch vo de skoette he lynn ....
x
Welman Admin
Onderwerp: Re: JINFUIF di 9 jan - 3:08
ja wadde dadde ... totaly NOT into the school-mode ! echt gien zin gehad om te gaan maffe dus ja ... dan ma de jinbonnekes en zuipkaarten gemokt he check 1 - 2 - 3
bonnekes
zuipkaarten
ja wadde dadde chicke dinges he ... srry da ik op de bonnekes sta ... sni om men ego op te krikke ofzo ... ma ik zocht een foto zoals da ik daar op sta... al drinkend dus ... da zet de mensen aan snapte as iemand da liever ni heeft dan zegdet ma he ... kzal uve neus der ni afbijte en de zuipkaarte vinnek persoonlijk goe gelukt ... allez hop commentaar is altij welkom en snel ook liefst ... want ons jinfuif komt der bena aan he venkes woop woop nu gonnek wel nekeer pitte joep
x
wootjee
Aantal berichten : 86 Registration date : 12-11-06
Onderwerp: Re: JINFUIF di 9 jan - 19:55
JAJA swel chique zenne, en kvind da ni erg als gij op de bonnekes staat... Ma die zuipkaart is da ni ewa groot, want kzou anders die vakske zo "in" de foto zette en zo ni der rond... jah khoor ulle al komme --> daar is em weer met zijne commentaar.....
Tss da doet me nx!!!
Dag kameraadschap.....
De one and only wootjee, olee, olee..
beppie
Aantal berichten : 36 Registration date : 03-11-06
Onderwerp: Re: JINFUIF di 9 jan - 20:00
ik sta er nergens op en lynn ook ni, ale ja een beetje achter stijn
Welman Admin
Onderwerp: Re: JINFUIF di 9 jan - 20:05
NEE NEE wootjee ... die commentaar ist geen wa we nodig hemme mercikes dervoor ... da van die zuipkaarte ... tis de mooiere versie van vorig jaar... en da wast voorbeeldje da den tm mij gistere heeft gegeve dus kdenk wel da da cavakes is . allez ja we zulle zien wa dander de rnog van te zegge hemme ... moet wel op tijd wete alst moet veranderd worre.
x
beppie
Onderwerp: Re: JINFUIF di 9 jan - 20:07
hallo ik heb iets gezegd
de leener
Aantal berichten : 152 Leeftijd : 35 Localisation : het afgelegen deel van elewijt (aant rubenskasteel) Registration date : 22-11-06
Onderwerp: Re: JINFUIF di 9 jan - 20:10
ja wellie swel goe ma zoals de woutjee zegt zo bijvoorbeeld in elk vakske me ne nummer ne schrale foto van elk van ons en dan natuurlijk ook de cijfers zelf ewa kleiner e die zijn uiteindelijk tog ni zo belangrijk
dus gwn zo as de bonnekes ma dan alles op één kaart me 11 foto's, want ge krijgt elf drankskes voor een zuipkaart. dus das dan just gepast e pé
allez ja ge zie maar ma ik vin da persoonlijk wel een goei idee want dan staa iedereen derop
joepu
Welman Admin
Onderwerp: Re: JINFUIF di 9 jan - 20:16
ja das waar vinnek een heel goei idee ma bena iedereen sta er ongeveer op int midde ... kheb er zelfs vo gezorgd da ik der ni opsta omdak al op de bonnekes sta ... en ook de leener alsek iedereen zijne kop derop zet in elk vakske dan ist een vrij drukke zuipkaart kvon ze nu al ewa druk ... ma mooie commentaar ... kzal is nieuwe probere te fixe alsek tijd hem .. want de wellie moe weer gaan karte sebiet ja nee want khem wel ffkes gezete aan die ene zuipkaart ze ... en khad meer commentaar op de bonnekes verwacht dan op de zuipkaart ... ah ja en eef ging da nog nachecke... ofdat nu 9 pinte + 1 was of 10 pinte + 1 mja anywayz shoot ma me wa gedacht kmoe ze toch nog aanpasse vo die gratis pint! ... ah ja beppie stof da ge iet zegt ... ma ziet da nu nog mogelijke nuttige commentaar is ofzo
x
de leener
Onderwerp: Re: JINFUIF di 9 jan - 20:24
ja ma kijk welman as ge die vakskes dan ook groter maakt en dan gwn me heel duidelijke lijnen afscheid van elkaar dan denkek da da nog ga mee valle zene
en dan komt mijne toffe foto der ook op jaja wellie doet da
absulieft
beppie
Onderwerp: Re: JINFUIF di 9 jan - 20:27
en mijne foto
de leener
Onderwerp: Re: JINFUIF di 9 jan - 20:29
ja wellie en asge wilt kom ek u nog helpen ook woopwoop
Welman Admin
Onderwerp: Re: JINFUIF di 9 jan - 20:30
ahzo beppie bekke commentaar geve ja nee cavakes kzal nekeer teste ... kmoe nog zien hoe dak da gaan doen ... checkt forum dees week ma constant zal veel gebruikt worre ...
x
wootjee
Aantal berichten : 86 Registration date : 12-11-06
Onderwerp: Re: JINFUIF wo 10 jan - 0:09
kzou de kaarte ni te donker make da ge da snel en duidelijk kunt zien als ge da moet doorstrepe, hebt ge het begrepen? Khoop da het druk gaat worden, laat het ons hopen in ieder geval, zodat het bier vloeien zal....
dag vriende van de rijmerij! ajajaj rijmerij.... wootjee wootjee wootjee, waar haalde het toch !!!!
Welman Admin
Onderwerp: Re: JINFUIF wo 10 jan - 1:59
just wootjee... ma anywayz ... kheb just telefonneke gad van den tm dak ze al moe sture naar hem ... en ja ik zette die gwn opt forum ulle te late zien hoe daget der uitzie ... den tm zei ... fuck it ... we gaan ni wachte tot iedereen zen goekeuring heeft gegeve... en dos waor ... srry venkes ... tzal worre wat nu is ... allez kga gwn nog 1 vakske bijzette op de zuipkaart vo die gratis pint ma krijgek wel gefixt. kgon pitte die zuipkaart das vo morge
x
Welman Admin
Onderwerp: Re: JINFUIF wo 10 jan - 20:22
tis allemaal tzelfde gebleve buite op de zuipkaart hemmek er 1 vakske bijgezet me "11" in ... ge zult wel zien ..
x
vesse
Aantal berichten : 97 Leeftijd : 34 Registration date : 09-11-06
Onderwerp: joep do 11 jan - 0:31
maakt ni uit , ma zie gewoon da da af istege de jinfuif kzou da ni grappig vinde als der geen bonnekes zijn
joepxx
Welman Admin
Onderwerp: Re: JINFUIF do 11 jan - 10:54
tis al af venke ... de vrijdag ga den tm dermee na den drukker
x
vesse
Onderwerp: goeien bal do 11 jan - 20:44
en kheb gehoord da de pulle ook af zijn tege vrijdag , zou der een venke zo braafwille zijn als den deze na de voetbal is om mijne pull enzo lief mee te neme merci
joep
vesse
Welman Admin
Onderwerp: Re: JINFUIF do 11 jan - 20:46
ge hebt die zeker op de jinfuif ... wij ook ze ... de leiding zal die hoogst wss bijhouwe vo u en u de zaterdag geve a ge daar aankomt.
x
vesse
Onderwerp: cva do 11 jan - 22:26
allright da vinnek tof van de leiding alsk me ni vergis is da om 9.00 a /d prins vesse
Welman Admin
Onderwerp: Re: JINFUIF vr 12 jan - 0:31
check dat is correct,.... mijn dierbare vriend met je tedere lippe ...nam nam ... (oops zei ik da luidop )